Hoe verloopt een melding van glasschade?
Als je ons belt om een glasschade te melden, zullen onze mensen aan de telefoon je een aantal vragen stellen. Allereerst het adres van de schade, zodat we weten of die zich in ons werkgebied bevindt. Daarna doorlopen we een vaste volgorde van vragen om een melding in ons systeem aan te maken, waarbij we bijvoorbeeld ook meteen bepalen of er een nooddichting geplaatst moet worden.
De meeste vragen zijn eenvoudig te beantwoorden, maar soms stokt het gesprek even als we naar de globale afmetingen van de ruit vragen. Dus da’s alvast handig om al even opgemeten te hebben. Ook vragen we of u verzekerd bent voor glasschade en zo ja bij welke verzekeringsmaatschappij en wat het polisnummer is. Wij kunnen namelijk in de meeste gevallen de schade voor je afhandelen met je verzekering. Zorg dus dat je die informatie bij de hand hebt voor een snelle afhandeling van de melding.
Als alle vragen beantwoord zijn, kijken we in onze planning en maken direct een afspraak met je.
Seuren – glasschade nijmegen handelt je melding snel en deskundig af.